Banan, 4011; äpple röd 4182; gurka 4597

De där jäkla PLUnumren förföljer mig. Kan inte se en frukt/grönsak utan att i huvudet leta efter rätt nummer. Yrkesskada, tror jag.

Länge sen jag sov som bäst när klockan ringer. Kändes som den här natten var kort. Somnade som en gris runt halv tio (har ingen aning om när Robbie äntligen släppte WoW o kom o lade sig), vaknade till o tittade på klockan (fasar alltid för det, vill inte att den ska visa "dags att gå upp") o sen somnade jag om igen. Sov STENHÅRT när klockan väl ringde. Då hade jag hunnit drömma att jag glömt bort att jag skulle jobba, att Emil o Andreas lekte på sina släktingars gravar och kramade deras gravstenar samt att mamma kände Kikki Danielsson.

Idag är jag ruskigt trött, jag hoppas att dagen går fort så jag får komma hem o sova nån gång. Dagarna blir långa när man går upp vid fem. (Ännu längre som igår, när man gått upp fem o kommer hem halv sju.)
... men jag ska vara g lad att jag har ett jobb att gå till. (Fast det känns nästan bättre med ett hem att komma hem till.)