Sossekiosk.

Mm, tro det eller ej, men de kommande två veckorna är jag provanställd på Coop Forum. Hittills funkar det bra men med ömma fingertoppar, tidiga morgnar o annat sånt som jag är ovan vid. Är väl ändå en fördel att jag inte, när jag är där, tänker på att jag faktiskt tjänar pengar på det. Ser det mest som en bonus liksom, e ftersom jag ÄNTLIGEN får komma hemifrån..! Nu är det mer att "oh, vad skönt det ska bli o komma hem" o inte "usch, när ska jag komma hemifrån nästa gång egentligen?". Det är bra.

Jag hoppas att jag får vara kvar. Även om de inte kan erbjuda mig någon fast tjänst, så jobbar jag gärna lite extra titt som tätt. Är inte särskilt sugen på att bli tvingad o jobba julafton - speciellt inte med tanke på att jag har en underbar fjällenresa bokad över jul! (Det är en annan historia, men kanske bättre.)

Imorrn ska jag gå upp oanständigt tidigt o börja med ett par timmar i plocklaget, sen lite i kassan o sådär. Kassan är roligast, än så länge, för tiden går så fort där o det är inte riktigt lika jobbigt som o vara på golvet.. En bra erfarenhet också, för framtida jobbsökningar.

Nu har min underbara sambo lagat mat åt mig. :P Bon Appetit.