Idiotrepubliken.

Ja, där lever jag, fast liksom lite tvärtom. Idioten är jag, o Idiotrepubliken är min egen värld där alla andra är smartare än jag. :) (Har ni sett filmen? Jobbigt att vara den smartaste fast IQ'n inte är särskilt hög..)


Har engelskaprov idag. Hörprov m uppsats. Övade hela gårdagen genom att titta på otextade Gilmore Girls-avsnitt, o är det meningen att man ska gråta hela tiden?! :) Jag är vanligtvis inte den som gråter till film/serier, men det gick bara inte att låta bli. Så sorgligt ju, eller när Zach friade till Lane (ja, jag vet att jag är efter, men hade inte kanal 5 när sjätte säsongen visades på tv) kom glädjetårarna.. :) Varje gång Logan o Rory bråkar lite så gråter jag, f ast jag  vet att dom kommer fortsätta vara tillsammans eftersom säsong 7 visas nu. (Varför har dom bytt sändningstid? Idioter.)


Ska nog gå o räkna matte nu.