Nytt år igen.

Ja, snart iaf. Imorgon ska vi iväg till Lkpg för o äta middag hos ett par vänner till K o M. Det ska bli trevligt, framförallt att få lära känna nya människor, det kan vi behöva. Sen behöver man inte bry sig om att de är några år äldre än oss - eftersom vi blivit bjudna måste det ju innebära att de tycker liiite bra om oss ändå.

Imorgon är det även inofficiell treårsdag för mig o Robbie. Det är alltså tre år sen första "pussen", men än är det några veckor kvar tills vi blev ett par för alla andra.

Än verkar inte bebis vilja titta ut, o det är nog bara bra. Har inte tänkt o spendera nyårshelgen på BB direkt, så det får gärna vänta. Känner av mer o mer sammandragningar nu, ibland är det riktigt jobbigt även fast det inte gör ont, men oftast är det mer "jaha, nu igen..".. Monterade faktiskt spjälsängen igår, så den står så fint i sovrummet nu, bäddad o klar. (Lite sur på IKEA dock som ändrat sina mått; sängen är bara några år gammal men vi köpte ny madrass, o självklart är madrassen både bredare o längre än sängen. Fast det är inköpt på samma ställe.) Har även kört hit barnvagn o bilbarnstol, så nu är vi nästan redo. Rätt skönt att inte behöva tänka mer på det där, utan mer kunna 'njuta' av tiden som är kvar. Försöka att passa på att ta hand om oss själva istället för att fokusera på en massa pryttlar vi behöver.

Nu är det sovdags, vill inte sova bort hela morgondagen imorgon också - idag sov vi till halv tio! Det var hundra år sen det hände sist..



Hm, har verkligen ansträngt mig för att inte skriva några emoticons idag, o jag känner att det här inlägget inte är riktigt jag. Kanske en del av mitt nya jag?
#1 - - Nahoj:

Vuxenpoäng......? Behöver jag säga mer?

Ja jag vet att jag tjatar om vuxenpoäng... =P

#2 - - Nahoj:

Nu är det bara bröllopet kvar....

#3 - - Emma:

Vuxenpoäng ja, jag vet. Du är allt bra avis, Johan lille. ;)

O apropå bröllop, det blir det inget. Inte än på ett bra tag iaf..