Våren är här!

Ja, tredje dagen på rad man kan gå ute i bara tshirt mitt på dagen, det är helt underbart! :) Synd bara att man inte är som dom som bara är deppiga o nere på vintern, o som blir glada när ljuset kommer igen.. Men men. Det blir nog bra på en tioårsperiod, som han sa.

Snart kan jag ha mina nya skor ute (ja, dom senaste, inte de nyaste conversen) o jag kan känna mig extra fjollig o så. Årets skoinköp har överträffat alla tidigare år, enda problemet är väl att färgskalan håller sig hyfsat neutral. Inte likt mig. ;) Med förra årets färgklickar ser det iaf lite bra ut, hihi.

Robert tycker jag köper för mkt skor. Är det så?



Sprang på Carolina vid Flygeln. Hon är alltid så fin i håret, o har aldrig samma hårfärg två gånger i rad när jag träffar henne. :) Vad roligt det måste vara att våga, det gör inte jag.. Saknar henne. O Zandra. O våra svenskalektioner. Det är fan bästa gruppen/klassen jag nånsin haft, vår svenska B-grupp!! :)

Ska till Johan på lördag. Han fyllde år igår. Grattis. O jag har köpt ny bh dagen till ära. ;)

Nu ska jag äta pasta, chorizo, saffrancreme fraiche o broccoli. Smaklig måltid!