Mors Dag

.. är en dag jag egentligen inte gillar, det är ett kommersiellt jippo precis som alla andra såna påhitt. Alla hjärtans dag, fars dag, halloween o annat som går ut på att alla affärer ska tjäna så mkt pengar som möjligt på alla lättlurade små satar därute. Därför bojkottar jag handeln just då o tar istället tillfället i akt att tillverka något själv. :P


Haha, jaa, visst. Eller. I år har jag gjort det. Har världens bästa grej på g till mamma, som jag verkligen tror hon kommer att uppskatta. Det är meningen. Inte ett kort som bara blir liggandes ett tag, tills det slutligen slängs, eller en bukett blommor som snart vissnar..

Ja. Så är det. Den kreativa sidan av mig borde komma fram lite oftare.

Köpt ny skrivare idag, hastigt o lustigt. Äntligen. O äntligen har vi en multimaskin med kopiator också...! Saknar verkligen det ibland, o det är så skönt att kunna göra sånt här hemma o slippa åka iväg för det..

Elliott fyller år om en månad. Då är det kalas o inflyttnings"tårta" hoppas jag. :P Stor blir han, killen. Hela 6 år. :P Början minsann förskolan i höst! :)

Nej, nu är det sovdags.