En vädjan till alla därute.

Ge mig bidrag så jag kan köpa adventsljusstakar till alla fönster..! :) Blev inte alls fint med adventsstjärnan i köksfönstret så jag måste ha en ljusstake dit också. O till sovrummet. O till vardagsrummet, fast det duger med stjärnan där så länge.





Ska ju iväg till Marks kommun imorrn för o se om mamma o Sanna hittar några gardiner. Insåg nu att jag inte har några pengar; alltså blir det inget till mig. :( Men men. Får väl se det som ett tillfälle att komma ut o andas lite frisk luft, sitta i bil en hel dag (vilket jag snart får ont av..) o försöka ha så trevligt som möjligt. Hoppas på bra väglag o att jag slipper köra.



... ja, jag tände faktiskt en av ljusstakarna. Den i kontoret. I köket finns det inget eluttag än. (Så är det att bo med en elektriker - det stämmer faktiskt det som pappa o andra hantverkare säger; det är aldrig lika mörkt nånstans som hemma hos en elektriker.)