I had a dream.

Mm, har ju glömt o berätta om min dröm häromnatten som gjorde att jag nästan var arg på mamma o pappa hela dagen sen..

Det var såhär: 
 
Jag kom cyklandes på vägen ute hos dem, o vid ett ställe är det några snäva kurvor o så ligger det en stor sten (ja, eller ett halvt berg, det är vilket som). Precis när jag var vid den stenen kom mamma o pappa i traktorn o skulle köra om mig, men pappa hade sån fart genom kurvan så han fick sladd på vagnen. Vagnen slog till mig så jag flög iväg o hamnade hängandes upp o ner i den där stenen, o vagnen välte o hängde ner över kanten. Jag kunde knappt andas där jag hängde, o eftersom jag satt fast kunde jag inte ta mig loss själv. Jag försökte säga åt dem o hjälpa mig, men de hade bara ögon för vagnen. Jag svor en hel del men de lyssnade inte på mina ord om att "jag dör snart, jag kan inte andas!" utan sa bara att
 
"jamen Emma lilla, förstår inte du att den här vagnen är värd mkt pengar för oss? Vi har inte råd att låta den gå förlorad."

Tror ni jag var ursinnig när jag vaknade sen?! Jag var alltså inte värd mer än en gammal sketen traktorvagn för mina egna föräldrar! !

Iaf. När jag väl lyckats ta mig loss på egen hand började jag gå hemåt, för cykeln hade blivit skrot eftersom pappa körde över den med traktorn. Efter nån kilometer körde de i fatt mig, o hade mage o fråga om jag ville åka med hem!

Behöver jag säga att jag inte ville det..?!
#1 - - Linda:

HAHAHAHHA!

#2 - - Agneta:

Glöm inte att det där var en dröm, det skulle aldrig kunda hända i verkligheten!

#3 - - Karin:

HAHA... Det har jag svårt att tänka om dina föräldrar så det var ju bra att det bara var en dröm =)