Qué?

Solen har försvunnit! O jag tror den tog med sig all min ork o motivation till att göra något alls, fast jag tänker inte låta den hindra mig från att göra den här dagen till en bra dag ändå. Så det så.

Två timmar kvar tills (.. dom tänder i taket, men då är jag inte här *sjunger*) jag ska åka till Linghem o plocka upp Robert vid tåget o sen vidare mot bvc o spruta o sen ska vi till Lkpg o handla mat. Säkert ingen annan som tänkt den tanken idag. Säkert ingen annan som ska till systemet heller en valborgsmässoafton som denna.. Ibland vore det skönt om man var helt ensam i världen, bara för ett par timmar liksom, så man kan handla allt man behöver. Eller, om jag vore ensam i världen skulle jag förstås inte behöva betala för det, för ingen skulle ju märka om jag plockade åt mig det jag ville ha i en öde affär. Undrar om jag skulle få med mig mer hem då, sånt som jag annars inte har råd med, eller om jag ändå bara skulle ta det jag brukar äta? Hm, tål att funderas på..

Eddie har somnat om igen, as usual vid den här tiden. Hihi, han har smakat banan idag. Det var egentligen inte meningen för jag tänkte han skulle få vänta ett par månader till, men jag höll på o kladda med en till frukostyoghurten o så var Eddie lite "viftig" (ja, han viftade med armarna alltså) o lade handen på min banan o sen in i munnen. Men han såg ut att tycka att det var gott, faktiskt.

Yes, ikväll får vi gäster som ska käka här o jag hoppas verkligen att det inte blir nåt regn..! Hade isf varit bättre om det var regn i går o fint idag. Trist att valborg alltid för med sig dåligt väder.

Ha, jag har gått här hemma o svurit på "Laga Lätt" som inte skickat hem senaste numret till mig fast det var länge sen jag beställde. Igår kom det en tidning på posten. Allt om Mat. Det blev alltså den istället, men det hade jag glömt bort. Duktigt. En trevlig överraskning, dock. Blev även uppringd o fick nåt erbjudande från Vi Föräldrar, o tro det eller ej men jag nappade faktiskt. Tror det var alla försäljares lyckodag igår, för inte nog med att jag faktiskt svarade i telefonen två gånger - jag tackade ja också! Mm, annars bruukar jag faktiskt låta bli o svara när jag ser att det är försäljare, men de fortsätter ju bara o ringa.. Igår tänkte jag att jag en gång för alla skulle be dem dra dit pepparn växer men så fick de mig på fall ändå. Är dock inte helt säker på vad jag gick med på, för båda brudarna snackade skånska o det är jag inte så bra på. Samtal nummer två handlade om barnförsäkring iaf, så det kommer hit nån snubbe/snubba o snackar försäkringar med oss den 13 maj. Fattar ingenting om sånt där, så det kanske kan vara bra o få lite info.
#1 - - Linda:

S: Damn. Låter gotti ju ;P HAHAHA!

Jadu det är en hemlis tills jag vet att jag inte fick jobbet liksom ;P HAHA! Har sagt samma till alla så ;P

Ska plutten bli försääääkrad? :D