Mars i Pan?

Började lite smått med figurerna till lillebrors tårta nu ikväll. Gjorde inte de största, de får välnta tills jag är lite närmre "lägga-ihop-andet" på tisdag/onsdag. Kladdig blev jag o nu är fingrarna röda o gröna.

Trevlig kväll igår, även omd et inte blev som jag hade tänkt mig med krogen o så. Visade sig att det var 23 på alla ställen jag ville gå till. Störigt. Men men, efter att tha irrat runt ett tag gav vi upp o gick till Hugos o sattet oss på terrassen där. Hann dricka en Emma, en päroncider o äta en äppelpaj från Max innan bussen hem gick.. Jaja, ska bli bättre nästa gång, jag lovar, för då kanske jag har planerat lite bättre!

Robert körde hit Hondan så nu står det tre fula (o röda..) motorcyklar i garaget. Märks ju långa vägar att det är nåt grönt som fattas där inne, hihi. Lade märke till en lite lustig grej; på RD:ns nummerplåt är det LKD o CBX:en har LKF (eller om det var tvärtom) o siffrorna var snarlika också. Märkligt. En Honda o en Yamaha med liknande nummer? De är förvsso tillverkade samma år, men ändå. Det gjordes nog inte lika många motorcyklar då som idag..
#1 - - Johanna (Skugg):

Det e kul med nummerpåltar. Min bil (SDM ***) har blivit döpt till Sadomasochist. Schysst av vännerna, hahaha!

#2 - - Julia:

Hehe, ja jag hade tur i år! Hoppas du får något fint:)