Born to be a rocker.

Har sorterat alla skivor o ställt in dem i de nyinförskaffade cdställen idag. Det tog sin lilla tid, inte för att vi har så jättemkt skivor, bara typ 250 st, utan för att allt tar tid när man har barn.. Det är matpauser o annat som ska in emellan, dessutom har jag ett TW-demo att planera lite inför. (Det var TW som blev lidande - att få ordning i vardagsrummet kändes roligare!) Eddie satt i bilbarnstolen (för vi har fortfarande inte hittat tyget till babysittern.. Inte så lätt o sitta på bara metallställningen..) o så helt plötsligt började han gallskrika. Det gick inte att trösta honom, o han ville inte äta. Något som var helt fel, med andra ord. Då hittade jag en skiva som jag satte på, vi hade haft radion på innan (Lugna Favoriter) men efter halva första låten på skivan sov han som en gris. Så, ett tips från mig till er med små barn som inte vill sova; sätt igång Metallica's Black Album, o börja med spår 1, Enter Sandman. Då sover era Rockers som små barn. ;) Hihi.

Nu ska jag byta kläder på Eddie, sen är det snart dags att åka till Lkpg för o hämta upp Robbie. Vi åker direkt till Kisa därifrån, nämligen.

Oh, förresten. Nu har jag betalat första avbetalningen till CSN. Inte för att det känns så jättekul, men skönt att ha det gjort. Även om det mest är ränta man betalar.. Jävla system..