Vill du..

gifta dig med mig?

Mm, idag är det skottdagen o då är det vi tjejer som ska fria. Lite fjantigt - får tjejer bara göra det en enda dag på fyra år? Är risken större att partnern säger nej om man gör det en annan dag? Nåväl. Jag tänker ändå inte fria o jag tänker bara gifta mig om det blir fler barn..

Var hos mormor o morfar igår för att de skulle få träffa Eddie, men han sov under hela besöket. Lite trist, för han är bra go när han är vaken, han får så stora ögon.

Ikväll blir det TW-demo o jag hoppas på att få sälja massor samt att få några nya demon. Behöver det..

Hm, jag gick upp extra tidigt idag för det är en hel del jag planerat att få gjort här hemma, men bara för det bestämde sig Eddie för o vara klarvaken.. Typiskt. Men han åt bara en gång i natt, så han har sovit jättebra o jag borde egentligen inte ens påpeka det faktum att han skippar sin sovmorgon idag. Nej, fy vad jag är hungrig!
#1 - - johanna:

eller hur. varför ska vi behöva vänta fyra år mellan varven om vi vill? :P

varför bara om det blir fler barn?