Bf+1

Mm, nu är det liksom inte nedräkning längre, utan nu adderas dagarna istället.. Hur många dagar över tiden kommer jag att behöva gå..?! Har haft lite mer sammandragningar nu i helgen, men de har inte gjort mer ont än att jag uthärdat dem. (Har värkarna vid missfallet i minnet, o det gjorde tusen gånger ondare även fast fostret då var bra mkt mindre än barnet idag.) Vi har, som jag tror jag nämnt tidigare, fått ett absolut sista datum, vilket är 11 februari. Då ska h*n ut vare sig h*n vill eller inte!

Ja, jag känner mig lite tjatig o det känns som jag bara upprepar mig hela tiden, därför tänker jag inte skriva mer nu. Bebisen suger musten ur mig o jag fick nog för länge sen, har gett upp mitt vardagliga liv.


Kom nyss in efter att ha promenerat en sväng, i hopp om att det ska sätta igång något. Det var kallt o skönt; ett par minusgrader, snö o klarblå himmel. Solen lyste så fint! Synd bara att det är en av de värsta dagarna i världshistorien (mm, ironiskt att det råkar vara förintelsens minnesdag på samma dag som allt känns så hopplöst) o att tiden går så fruktansvärt ap-sakta.

O Johanna, kan hända att jag skickar ett mess sen när allt är över! Annars försöker jag väl uppdatera här så fort som möjligt.. Blir det tyst i ett par dagar kan du börja undra. ;)

(Ja, jag vet. Jag var tvungen o frångå mina principer; den där emoticonen hörde hemma där på något sätt.)
#1 - - Martina:

ja jag blir tokig när hon gör sådär, man hinner bli så rädd!

ja vi hade jätte bra i fredags, precis lagom middag och sen åkte vi hem och bara låg på sängen och lyssna på musik och pratade.

ser att d e bf+1 så spännande hoppas bebisen kommer snart:)
jag kommer ihåg väntan jag gick bädda, vek kläder, fixa vagnen, läste bebis böcker/tidningar ja allt för att fördriva tiden men sen kom hon 6dagar för tidig.
har ni kollat kön?