Idag är en ny dag.

O vi har hämtat barnen, tagit ut färg på Djurbergs, ätit glass på Konfekthörnan, åkt hem, badat, hämtat bilen, handlat mat, lagat o ätit mat, pratat med Nicklas som kom hit på besök lagom till käket som vanligt o nu försöker vi få Eddie o somna, vilket verkar stört omöjligt. Liza o Elliott spelar spel, Robert målar i hallen o jag har fastnat här. Men det blir inte långvarigt, känner jag, för min rygg gör tokont.

Mm, vi har badat, ja. T.o.m jag var i lite, inte hela jag men upp till låren ungefär. Sen insåg jag hur äckligt det var.. Nej då, rätt fint ställe ändå, bara ett par kilometer ifrån där vi bor. Grillplats o bra bord o så så man kan sitta o käka också. Vi grillade korv o åt kex o badade. Nice. Imorgon kommer Börje o ska hjälpa Robert med veden, jag ska stanna inne o försöka laga mat till kvällen då vi får gäster. Vi får se hur det går, ska bara göra saker jag aldrig lagat förut.

Spännande.

Nu ska jag ta hand om min rygg o min gapiga son. Nattinatt.