Ordbajs.

Blä. Skrev inlägget igår, men såg nu att det aldrig publicerades. O hela sparades visst inte heller..

Allt som kommer ur mig är bara ordbajs.


Saknar Rally. Kan de inte börja köra det igen? Väder-Annika, kom tillbaks!

Mina blommor i köksfönstret ser inte alls ut att återhämta sig men däremot ser det ut att komma nya under de gamla, vissna. Häftigt. Imorgon kommer kidsen hit o på torsdag ska vi bjuda mormor o morfar på middag som en gemensam födelsedagspresent (mormor fyller 75 också) till dem från oss. Bra idé. Felet är bara att jag gått o blivit grymt sugen på fisk, men det kan jag inte tillaga. Ponera en ungsbakad gös med lite potatis o grönsaker till. Mumma.

Var på stan idag. Lämnade in mammas gamla telefon för lagning, satte in pengar i den nya smidiga myntautomaten samt gick en hyfsat rejäl promenad. Mamma handlade lite, jag köpte inget alls. Jo, en tialott o ett paket engångshaklappar köpte jag, förresten. Vann inget på lotten. Surt. Skulle vilja ha ett par skor som jag kan gå mkt i utan att få ont nånstans, men det verkar omöjligt att hitta. Jag ska fortsätta ha ont alltså, eller svettas som en gris om fötterna (svettas grisar om sina fötter?) i mina gympaskor som är de enda skor jag kan ha utan att känna av höfterna o ryggen. Jaja. Jag får väl vara glad att jag har några skor öht, det är inte självklart för alla i den här världen.


... o sen sket sig resten av inlägget som egentligen skrevs igår, ja.