Trams.

Millencolinkonserten i Lkpg är inställd pga för dålig biljettförsäljning. Jag gråter en skvätt, men inser snart att jag då blir 560 kr rikare eftersom man får pengarna tillbaka, o det behöver vi verkligen som läget är nu. Jag är förstås ledsen över att det var min enda väg "ut", alltså att få göra något kul på egen hand före jul. Göteborgresan var guld värd men i jämförelse med allt roligt som R gjort i år tyckte jag att jag var värd något mer.. (Nej, jag är inte bitter o ego o missunnsam mot honom, men när ska jag få lite tid för mig själv? Eller behöver jag inte ha det eftersom jag är "mamma" nu?)

Jaja. Får väl se timmarna i Finspång i kväll som årets höjdpunkt. Eller nåt.

Nåväl. T o kidsen får supergärna komma hit ändå, vi får väl klä granen o ha glöggkväll eller nåt istället. Baka lussekatter, kanske? (Där sa jag nåt. Jag har inte haft en tanke på att man kanske skulle ha bakat nåt.. Hm. Det får bli såna saffransbullar jag gjorde förra året, om jag kommer ihåg hur jag gjorde dem. Vit choklad o pinjenötter iaf, det kommer jag ihåg!)

Nu tänker jag riva ner köksgardinerna o kanske putsa fönstren på insidan o ställa fram ljusstakarna. Om jag orkar o om Eddie tänker sova en stund till.

Han är förresten 75 cm lång o väger 11,5 kg. Stora killen, hihi. Charmade förstås personalen o läkaren vi hade idag var jättegullig, hoppas vi får henne fler gånger!
#1 - - Nahoj:

Oj, ja det växer så det knakar! Var verkligen trist när jag upptäckte det där i tidningen... tänkte på att du så gärna ville gå.