Jo tack.

Det är som sagt inte meningen att nåt ska vara bra i mitt liv o just nu är jag så jävla arg o ledsen o besviken att det inte finns ord för det.



Sådär ser det ut där Robert sitter fast med det där förbannade bilaset just nu o nu börjar skiten att falla ner även här. Jag blir så trött på det här! Varför blir det alltid såhär när vi har planerat att göra nåt? Vi som ALDRIG brukar planera in roliga saker, o det kanske är för att de alltid grusas? Men måste de grusas av något så orättvist som vädret..?

Så, med andra ord, R hann inte hem o byta till vinterdäck innan snön kom; han ringde o var på väg hem vid halv tre o skulle bara in o slänga om däcken innan vi skulle dra. SÅ bra gick det, alltså. Åh, vad jag tycker synd om Robert som lever med mig som är helt jävla hysterisk så fort jag inte får som jag vill! Jag tänker iaf åka till Örebro ändå, jag tänker inte svika systeryster. Om jag så ska åka själv eller ta bussen eller vad fan som helst så tänker jag åka. Så det så.
#1 - - Johanna:

Trist när snön bara kommer såhär helt oväntat! Trist med rådjuret & att grabbarna grus fastnade i diket. Jag får se till att köra försiktigt imorgon...

#2 - - Nahoj:

Nej min kväll blev inte direkt som jag planerat heller...