Åh vilken natt..!

Eddie sov oroligt i natt o det är inte konstigt med tanke på hostan o att han var skållhet. Lade över honom till min säng men jag blev så grymt varm att det inte gick att uthärda. Istället flyttade vi till madrassen i hans rum o där låg vi tills jag märkte att han svalnade av o hostan minskade för då fick han ligga i sin säng. Jag låg kvar på madrassen en stund, men när han sovit i tjugo minuter sammanhängande tog jag mitt pick o pack o gick tillbaka till min säng igen..

Hur mysigt det än är att ligga nära sin älskade plutt är det ändå rätt skönt att få sängen för sig själv igen.. Jag som vänder o vrider på mig hela tiden stör honom bara.




Jag tror att vi är många som längtar efter sommar o sol nu! Att slippa kånka på Eddie en massa kläder varje gång man ska ut.. O sig själv också för den delen, hehe. Tänk när han kan springa barfota i daggvått gräs o sen dra in skiten i huset? Haha. Det kan inte ha varit lätt att ha varit min mamma när jag o mina syskon var små, kom jag o tänka på nu. Undrar hur ofta hon var tvungen att städa för att vi skitade ner?

Nåväl, det var nog värt det för hon tycker nog om oss än, haha.

Jaja. Innan det kan bli vår hos oss måste julgardinerna bort, hrm. O det ska ske NU.