Liten har blivit stor.

Idag har min lille pojk funnits på denna jord i ett helt år. Det är ofattbart! Samtidigt som det känns som det var igår han föddes, har jag svårt att komma ihåg hur det var innan han fanns i våra liv. Det är helt klart det bästa som hänt mig, o nu när lillprinsen är sjuk får mammahjärtat pulsera lite extra..

.. för vem mår bra av att se sitt lille troll må dåligt..? Han sover dåligt om nätterna, febern går upp o ner o ibland är han i ett tillstånd som påminner lite grann om hans vanliga jag, medan han i nästa ögonblick är halvt döende o bara sitter i knäet hos mig o sover.. Ja, bara där har vi en stor personlighetsförändring! Eddie brukar aldrig somna på det sättet, utan bara när han ligger i sin säng eller vagnen. 
Annars har han fått dille på o vinka o säga "hej" den här veckan (när han varit så pass bra att han orkat, det vill säga). Han kramas mycket o har varit lite mammig o pappig, men det har ju sin förklaring i all sjukdom.. Jag hoppas verkligen att han blir frisk snart..! 

Presentöppningen var ingen succé, förresten. Han grät mest o så fort pappren var borttagna från presenterna o han prövat den nya badrocken han fått, somnade han i en liten hög på fårskinnsfällen på golvet.. På golvet!  



Blev litet kalas utan J o J då vi inte ville släppa in dem innanför dörrarna till detta dårhus, haha. Jag är väl den enda som känner mig helt frisk idag så något vidare livat kalas blev det inte.. Trist. Eddie skulle ju få äta glass för första gången men han var tämligen ointresserad o ville hellre gå o sova..

Nej, nu ska jag röra på mig, tror jag. 
#1 - - Vg:

Grattis till liten som blir StOr =)



Krya på er nu!!!



Kram Vg o Liam

#2 - - Linda:

Awwwwwwwwww. Har det redan gått ett år? Jisses. Grattis plutten! :D

#3 - - Johanna:

Stackars liten som va sjuk på sin stora dag! Söt bild iaf! Hoppas han gillar alla sina presenter!