Sista dagen.

.. o jag förstår fortfarande inte varför vi alls är här. Nu är det dags för andra omgången magsjuka hos de som inte haft det innan. Nu! När det är sista dagen här o alla verkligen borde vara ute o röja i snön hela dagen.. Trist. 



Detta är vad vi ser när vi tittar ut genom köksfönstret i vår stuga. Mysigt va?

Jag mår rätt hyfsat idag också, kan bero på att jag har fått sova bättre i natt. Eddie var lite grinig i går kväll så jag lade över honom till oss, o jag vet inte varför men han sov bäst när han fick ligga på mig. På min mage. Inte särskilt bekvämt men när han hade somnat tillräckligt hårt lade jag ner honom bredvid mig istället, o där låg han ett tag. Inte helt utan knorr, för han vände o vred på sig o gnydde o sparkade mig i ryggen, så framåt två-tiden fick jag nog o flyttade över honom till hans säng. Där sover han alltså än.. Helt otroligt! 

Robert hör till den "utsatta" skaran idag så han lär väl bli sängliggandes. Jag tror att alla här skulle behöva ett par dagar ledigt till sen nästa vecka för o vila upp sig innan de går tillbaka till sina jobb.. 

Jag ska försöka introducera de nya leksakerna för Eddie som han knappt såg igår eftersom han mådde som han gjorde, o så ska jag tvinga ut de där två stadsungarna vi har i huset för o leka i snön.. Ja.

På återseende!  
#1 - - Johanna:

Fin utsikt! Krya på er!