Då var det lördag igen..

Stannade till hos Kanon-Kurt innan vi handlade på Maxi, o han var en sån där försäljare som var riktigt på. Hade vi inte avbrutit honom hade vi inte bara kommit där ifrån med våra tältstångsfästen, utan förmodligen med en splitterny Hobby för sisådär 220 000 kr också! Inte mig emot egentligen, men det är lite för mycket pengar för oss. Dessutom har vi ganska roligt medan vi pimpar vår gamla Sprite..  

Idag har vi t ex satt upp tapet. Blev jättebra o jag kan inte alls ta åt mig äran för det, mer än att det var jag som bestämde att vi skulle ha den där.. Jag började faktiskt att limma o försöka sätta upp den, men som vanligt slutade det med att jag blev arg o sur på den där förbannade tapeten o överlät jobbet till Robert. Han har förresten bytt ut tältstångsfästena också o så ska vi försöka oss på att göra ett nytt bord. Hittade en massa trevliga fanérskivor i rätt stuk på vinden här ute, o jag är extremt sugen på någon av dem.. Få se om jag lyckas övertala Robert, hehe.

Nu står potatisen i ugnen o Robert gick precis ut för att lägga köttet på grillen. Hade vi varit smarta hade vi tagit ut mer tapet från Eddies rum innan han somnade, men det är lätt o vara efterklok. Jag vågar nog inte gå in, för vaknar han lär han bli arg. Han har varit på nåt konstigt humör på sistone, sådär oförklarligt arg. Jag hoppas att det beror på att båda hörntänderna i överkäken är på väg upp/ner eller hur man ska säga, o att han alltså har ont i munnen, men.. Hur vet man det? Han blir arg för minsta lilla, o han blir sådär okontrollerat arg - han står o skakar, trampar med fötterna fort på ett o samma ställe o ser extremt sammanbiten ut. Hjälper inte det så tjuter han.. Som vanligt är det väl ingen som tror oss för han blir sällan så när vi träffar andra..

Nåväl. Skönt att vi är ute hela dagarna i alla fall så att han kan springa av sig ordentligt. Dessutom blir det ju mindre o städa här inne när vi hålls utomhus. Skönt!

#1 - - Vg:

Det där känner jag igen MKT väl. Så jag kan väl inte tänka annat än att det är helt normalt i utvecklingen! =) vår son har ett liknande humör nu igen...galet arg blir o bara kastar sig, var som helst, hur som helst!!! Och vill det sig riktigt illa försöker han hugga oss, du hörde rätt, inte bita, Hugga!! Fåter!! Men jag hoppas det går över, det brukar det mesta av hans dumheter göra =)