Första advent.

O vems "ankomst" är det vi räknar ner till? Friskheten? Suck.

I dag mår jag nästan bra men då är det förstås Eddie som ska få feber istället. Blä. Jag ska hursomhelst åka till min praktikplats imorgon o Robert blir hemma o vabbar. Det blir lite rörigt o klurigt när man måste försöka pussla med tider o så, men det ska nog gå. På ett eller annat sätt..

Mysdag idag. Eddie o jag var på Maxi o veckohandlade i morse (var där vid halv nio ungefär) o det var faktiskt riktigt trevligt. Eddie var på strålande humör o pratade o skojade mest hela tiden. Att det var väldigt lugnt i affären gjorde även mig lite lugnare till mods o vi kunde handla utan att stressa. Hade planerat att åka till mamma o vara där idag medan Robert hjälpte Nicklas i huset så vi köpte med oss lite grejer till en adventskaka. Hittade förresten även årets första julklapp på Maxi, till Eddie. Yes!

Tjuvstartade med julmaten till middag o åt lite Jansson, köttbullar, prinskorv o rödbetssallad. Mums!

Nu ska jag snart däcka i sängen tror jag, men kanske, kanske att det blir en julskinkemacka före läggdags? O så slutet på "Ett päron till farsa firar jul"?

God natt!