Asfhfesdhknb mwfdkanvm

Kommer inte på någon vettig rubrik idag.


Skoldag idag. Egentligen en intressant kurs men jag är så jäkla trött hela dagarna just nu, så jag har extremt svårt att koncentrera mig på det jag borde. Tankarna svävar iväg. Jag har börjat att vakna kl. 02.55 varje morgon o så tar det en timma för mig att somna om. Härligt, när man ska upp vid sex.. Nej, hela dagarna blir förstörda! Det spelar heller ingen roll när jag går o lägger mig, för jag har provat allt.

Har en hel del jag borde ta tag i men motivationen finns inte riktigt. Jag behöver något att se fram emot o jag tror jag vet vad det ska bli. Ska bara försöka lösa det rent ekonomiskt.


Robert är tillbaka på kontoret i Linköping igen vilket gör att han åker buss igen. Skönt att slippa det stressmomentet. Jag hade bilen idag för att kunna skjutsa in herrn till stan, eftersom han skulle ha två stora, klumpiga datorer med sig, men annars är tanken att även jag ska ta bussen till skolan. Ställa bilen i Örtomta, antar jag.

Åh, jag är så pysselsugen! Längtar tills det blir julkorttillverkardags eller tills jag har råd att beställa lite foton, så jag kan köra igång med scrapbookingen igen. Jag vet inte när jag skulle ha tid med det, men det är sånt som löser sig. Beställde lite grejer från Panduro som jag hämtade ut i lördags, bl a fingerfärg som jag tänkte att Eddie o jag ska roa oss med. Blir väl pepparkaksbak med kusinerna att se fram emot också, tror jag. Eddies kusiner, alltså.

8 oktober gör jag ett nytt försök med Me&I förresten. Snälla, kom..!? Annars måste jag ställa in helt o hållet, tror jag. Hopplöst att det är aldrig går att få ihop nåt.. Är nog sista gången jag försöker, tror jag.
#1 - - Agneta:

Åh!! Rubriken påminner mig om nån jag känner:)

#2 - - Agneta:

Apropå pepparkaksbak... Varför inte ordna ett sådant med "dina" kusiner. Moster och mamma kanske. Det låter väl kul. De små kan också få vara med. Nicklas kan hålla med hammare:)

#3 - - catrin:

Se fram emot ullared! det gör jag :D

och jag kommer på ditt me and I!!!jag ser jättemycket fram emot det!!!

dom har ju såååå snygga kläder till både barn och vuxna! tar med mig stora plånboken (inte för pengarna just utan för att få plats med fakturan!)