Ingen aning om vart jag är på väg.

Det är så osigt här inne efter köttbullestekandet att man knappt ser handen framför sig. Läge att öppna lite fönster, kanske..? Varmt ute idag så det kanske vore skönt? Det var 10 grader när vi gick upp vid halv sju i morse.. Mulet, men ändå.

Köttbullarna blev goda och jag är tacksam att jag kom på att det var bättre att göra dem nu på morgonen istället för i eftermiddag med en trött och hungrig Eddie kring benen.. Lite lättare med bara en unge att ta hand om! Inte för att Teodor sov, det gör han aldrig när det förväntas av honom (lite spänning i vardagen!) men han satt tyst och stilla i babysittern. (Jag tror att han nickade till en liten stund, men det vill jag inte säga högt för då kanske han aldrig mer gör om det!)



Han håller hårt i både "vingvin" och filt, i alla fall.


Nu ska jag beställa lite film och sen är det matdags för den lille herrn. På återseende!
#1 - - Denise:

Åh, vart har ni köpt pingu?? Så söt..