What a night!

Inget mer kräks än så länge men en sömnlös son har hållt oss vakna. Han slumrar, vaknar till och nästintill skriker efter vatten, får vatten, slumrar till, skriker efter mer vatten.. Så har det hållt på sen igår kväll. Gääsp. Han är glödhet men fryser, säger han, så troligtvis har han feber. Robert mår inte heller bra säger han så jag får nog skåla in det nya året på egen hand i kväll/natt.

Härligt! Det börjar kännas som att det inte är meningen att vi ska få göra något roligt. Först jag som var sjuk dagen före julafton, sen Kretaresan som blev inställd (som nu förvisso är ombokad men det är inte samma sak när det inte blir Grekland) och nu det här. Suck. Hoppas på att nästa år blir mycket "friskare", men det är väl knappast troligt med två småbarn i huset. Det är nog bara att vänja sig och göra det bästa av situationen!

Märkligt nog känner jag mig inte jättetrött just nu men jag känner mig själv rätt bra och vet att tröttheten kommer slå till med besked lite senare idag istället. Just nu är jag i stort behov av en dusch och när de två stora killarna (Robert och Eddie) har vaknat ska jag tvätta om kläderna som blev nerkräkta igår, det blev inte riktigt rent igår.
#1 - - Patricia Björk:

Gott nytt år från Björsäter till dig och din fina familj !

// Patricia och Lilla Anna