Vilodag?

Sov ganska hyfsat i natt men jag förstår inte varför jag inte lär mig att man får springa o kissa många gånger om man dricker en massa precis före läggdags..

Nu har jag arbetat mig upp för trappan o har alltså hamnat här. Jobbigt, för minsta ansträngning gör mig helt slut. Eddie o Robert är ute o städar bilen (fast Eddie påstår att han är rädd för dammsugaren o vill hellre gå in i verkstan..) o jag hoppas få en liten stund till för mig själv. Behöver andas lite, känner jag.

Efter lunch väntar Me&I-visning hos Sanna, det ska bli trevligt. Vet inte om jag ska köpa nåt för det tillåter egentligen inte ekonomin, men nåt litet kanske. Det är ju bra kläder som håller o det vet jag ju. Hm. Ja, vi får se vad Sandra har o säga, helt enkelt.


Nej, jag måste nog lägga mig ner en stund igen..