Oh vad det snöar!

Har kommit ungefär 3 dm snö idag, o mer verkar det bli. Trodde nästan att vi skulle bli kvar i Hälla i natt men det gick bra att ta sig hem i snöyran. Har återlämnat v70 o nu kör vi alltså Saab igen, eller "Saab Spyker Automobile" som företaget numera heter. Ha.

Var länge sen det var höga "väggar" av snö i gången fram till yttertrappan. Det är lite mysigt, tycker jag. Som att knata runt i en labyrint. Eftersom jag hjälpte till att göra väggarna ännu högre nu ikväll så gör jag nog inte mer på ett tag - nu har jag oooont.


O när jag tänker efter har jag nog aldrig skottat snö som icke-gravid. Märklig tanke.


Systeryster har fått fast anställning förresten så grattis till henne. Äntligen, som Fylking skulle ha sagt.
#1 - - Carolina:

Ja snö är underbart, men nu börjar jag tröttna på det faktiskt. Jag vill ha vår nu!! =) Ja visst lillplutten blir ju 2 år. Helt ofattbart att tiden går så snabbt. Och snart har du en till liten plutt. =) Magbilder efterlyses! =)