Midsommar 2010.



Torsdag 24 juni:

Mötte upp Robert på jobbet vid 12 för att åka och handla. Avverkade Ikanohuset, Systembolaget, Sagoland och Ica Maxi innan vi åkte hem för att packa husvagnen. Begav oss därefter till Kisa och Toppkullen. Kom i säng sent, kl 23 somnade Eddie men sov till 7.30. Teo åt en gång på natten men blev lite orolig på morgonen, så jag sov inte särskilt bra heller..

Fredag 25 juni:

Midsommarafton! Strålande väder, solen sken och det var superskönt. Satt ute och åt frukost. Eddie badade, vi åkte till Pinnarp för att dansa kring midsommarstången och "rida häst" och vi åt midsommarmat i solskenet. Var lite mulet en stund mitt på dagen men det försvann sen, istället blåste det en hel del..
Eddie somnade vid 20, Teo vid 22 och vi vaknade vid 6.30 morgonen därpå.

Lördag 26 juni:

Åkte till Appelkullen i Dansbo för att hälsa på delar ur min släkt och Pelle som hyrt ett hus där att fira midsommar i. Toppenväder även denna dag och Eddie "badade" två gånger. Badade var nog en överdrift, det var mer "Jag vill bada, NU!" "Nej, vill inte bada, det är kallt i vattnet" osv, hehe.
Grillade, umgicks och hade trevligt hela långa dagen, först vid 22.30 var vi tillbaka vid husvagnen i Kisa igen.

Söndag 27 juni:

Packade in alla saker i bilen eftersom husvagnen står kvar i Toppkullen. Det blev fullt, vill jag lova! Begav oss hemåt vid lunchtid. Skönt att komma hem igen, där man vet hur saker o ting fungerar med barnen. Inte för att jag sovit så bra i natt heller, det har varit lite för varmt och Teo har varit gnällig, men ändå. Det är bra att bo i husvagnen ibland, för där är så trångt att t.o.m vårt hus känns stort och rymligt ett tag efteråt!