Ordbajs.

Hm, korrigering: att jag mår risigt beror inte enbart på sömnbrist, utan på feber. Va?! Jag har inte tid att bli sjuk..! En sak att vara förkyld för det har jag ju varit i flera veckor, men feber..? Varför?!

I morgon ska jag göra provet i fritidskunskap o det är absolut sista chansen för mig att göra det. Hur ska det gå..? Eddie är på dagis mellan 8 o 11 så det får inte vara ett stort o avancerat prov så att jag inte hinner klart, för då kommer jag för sent till hämtning o stör mitt i lunchen. Ska Eddie då få sitta bredvid de andra o titta på när de äter..? Nej, det går inte. Nog för att Lotta är snäll o sa idag att vi ordnar det på nåt sätt, bara jag ser till att jag kan göra det jag ska, men det känns lite dumt. Är väl den där "jag är en ung morsa o kan ingenting-känslan" som kommer tillbaka.

Blä.

Men Robert är i alla fall världens bästa o åker hem lite tidigare från jobbet än vad han egentligen skulle behöva, bara för att jag ska kunna plugga ikväll. Gulligt av honom, men det är absolut inget jag kräver..!