Just nu.



Såhär ser det ut hemma hos oss just nu. Alla tre prinsarna sover så skönt! Robert är sjuk och får dispens till att sova så här dags, hehe. Vi åt lunch för en stund sen så nu återstår bara för mig att ta hand om resterna, för tvätten hängde jag upp innan de somnade. Skönt!

Blir nog att jag tar med barnen till mina föräldrar en stund så R kan få vila upp sig lite i lugn o ro. (Hm. Där sa jag nåt.. Fick jag lugn o ro när jag var sjuk i fredags, kanske? Icke! Men men, lite snäll kan jag väl vara ändå..)
#1 - - Agneta:

Härligt med barn som sover om natten:)

#2 - - Maria:

Man kan få mycket gjort när de manliga delarna av familjen sover.

#3 - - Emma:

Mamma; om natten?! Klockan var ju mitt på dagen, nästan! :P



Maria: Ja, man kan pusta ut o slappna av utan att få dåligt samvete.. ;)