Julkortspyssel

Sanna med familj var här idag för vår "årliga" julpysseldag, dock var inspirationen nere på noll hos oss allihop så det blev inte mycket producerat, faktiskt. Det plus det faktum att det varit nästintill snöstorm idag gjorde att de inte stannade så länge som jag hade hoppats, men men. Det var trevligt så länge det varade i alla fall!

Jag hade precis kommit igång i skaparverkstaden när de åkte och när jag blev lämnad ensam vid pysselbordet var det inget roligt längre. Jag knåpade åtminstone ihop ett julkort och två "paketkort" eller vad man ska säga.



Här är en liten sneakpeak på korten och jag ber er bortse från att det syns hur illa jag klippt på det ena samt hur dåligt ljus det var när den andra fotades, haha. Jag lovar att det ser bättre ut på riktigt. Jag blev rätt nöjd faktiskt och det händer inte ofta! Det var roligt att skapa fritt nu när jag har lite mer verktyg att använda mig av, men ändå är önskelistan hos Panduro lååång..!

Dock får jag hålla i pengarna den här månaden för det är riktigt kämpigt, och det INNAN vi köpt alla julklappar. Heja.
#1 - - Elin:

Samma här..kämpigt denna månad vad det gäller ekonomin..men vad tusan! Det är ju bara jul en gång om året..