Födelsedaghelg nummer 2.

Ja, nu känns det nästan som att jag fyller år igen. Jag trodde att det räckte med alla fina grejer jag fick när det var min riktiga födelsedag, men icke. Jag fick en gjutjärnsgryta som jag önskat mig jättelänge och en vinkaraff som jag nog önskat mig ungefär lika länge, haha. Fick även David Batras "fortsättningsbok" på "Den som inte tar bort luddet ska dö". Dock har jag den inte framför mig just nu och jag kommer inte ihåg vad den heter..

Nåja. Vi åt megamumsig mat också men det kommer nog i ett eget inlägg.


Vi hade även en toppenkväll igår, förresten. Trerätters middag på Plaza, Grease på Cloetta Center med superbra platser (parkett, i mitten på andra raden!), en cider i pausen, mer Grease, en cider på De Klomp och sen hemfärd med buss/taxi. Suveränt! Tack Robert för en megatrevlig kväll!

Nu är jag trött efter allt firande. Det blir garanterat en lugn kväll ikväll..