Det blev en morgon idag också.

Vågar knappt skriva det men Teo har sovit hela natten! Han vaknade först vid 6 då Eddie blev ledsen för att pappa skulle till jobbet. Hörde hur Eddie tassade upp för att få bekräftat att Robert verkligen kommer hem sen.. Lille prinsen då!

TRor att Teo håller på att få tänder för nu både ser ock känns det annorlunda om man känner i munnen på honom. Hoppas nästan det så den här gnällperioden går över och han kan få slippa ha ont.. Han har väldigt ombytligt humör, ena stunden kiknar han av skratt och i nästa gallskriker han. Stackarn..!

Igår var han glad tillräckligt länge för att jag skulle hinna ta en bild;



Grabbsen fick nya pyjamasar förra veckan förresten. Jag älskar pyjamasar, det måste  vara det roligaste plagget att köpa..? Jag är dessutom inne i nån slags smurf-period nu, hehe, de är ju bara för söta!



På tal om söt så hade Eddie bäddat ner sig i soffan i går kväll i väntan på sagoläsning före läggdags;



Såg så skönt och mysigt ut att jag inte orkade säga till honom för att han vänt upp och ner på hela vardagsrummet.. Det gäller att välja sina konflikter, har jag lärt mig.

Nej, nu är det dags för sista rycket innan det är dagisdags!
#1 - - Linda:

Jag tror Eddie är gay. Han har rosa filt! ;) HAHA!



Men varför fick du det inte från början? Jag funderar på om jag kanske borde ringa till dom :S

#2 - - Agneta:

Ja, man borde köpa en filt inån annan färg till stackarn. Men gullig är han där han ligger:)

#3 - - Emma:

Han har en bebisblå filt med grävmaskiner, lastbilar och traktorer på, är det tillräckligt manligt för er eller? ;)