Vi "provsöker".

Jag kan inte släppa Örebro och tankarna på shopping bara sådär, så vi kör en rövare och åker upp i alla fall. Vi hoppas att syster T och Steff inte blir smittade av vad-det-nu-är-barnen-har och att R och jag får en trevlig dag på stan!

Ang barnens sjuka förresten så är de mycket bättre i sina magar. Jag vågar inte skriva "bra" för då är vi väl tillbaka igen..


Jag kan inte sova och därför sitter jag här. En miljon tankar snurrar i huvudet och ger mig ångest, panik och lite annat härligt. Det är inte likt mig att inte kunna somna på kvällen, däremot har det på sistone varit helt min grej att vakna vid 4-hugget på morgonen och därefter inte kunnat somna om igen. Usch.

Jag tänker nog vänta en liten stund till innan jag väcker övriga familjen, men jag vill försöka komma iväg så tidigt som möjligt..



Grattis till kusin Rickard på 28-årsdagen, förresten!
#1 - - Lindan:

Meeen du har väl betalt för spelet? ;) HAHA!



Mjaaa, men Skåne och Kina är lika konstigt båda två :P