Bättre och bättre dag för dag?

Jag är inte riktigt där, känner jag. Inte riktigt vid det där "spotta ur sig inlägg i tid och otid"-stadiet alltså.

Jag har fullt upp hela dagarna med de där vildarna och på kvällen när de väl somnat är jag så trött att jag inte har en tanke på bloggen. Men det är ju ingen som läser ändå så varför tänker jag att jag måste be om ursäkt?!

Det är kaos i mitt huvud efter 35 mil i bil med två barn som inte var riktigt lika beskedliga idag som i fredags. Denna bild symboliserar mitt inre rätt bra (Eddie är fotograf).

#1 - - Maria:

Strongt gjort att köra så långt med två vildar i bilen, nu är du betjänt av lite uppasssning.

#2 - - Elin:

Emma! Du måste ändra din profil. Hur mycket du än må vilja det så är du inte 24 längre! Blogga bara när du tycker det är kul. Dröjer det flera dagar emellan gör det inget. Annars finns risken att du tröttnar ju o det vill vi inte!

#3 - - Carolina:

sv: spännande för er att flytta till eget hus =) hur känns det? =)