Konstigt

Jag har inte kunnat logga in på bloggen på en vecka nu, det gör mig smått frustrerad nu när jag äntligen börjat skriva igen. Hursomhelst så gick det uppenbarligen nu men inte genom appen så frågan är hur flitigt uppdaterat det blir ändå. Om två veckor har vi "vanligt" internet igen så då borde det bli bättre flyt. Hoppas jag.
Jag hade velat blogga om helgen i Rättvik (mer än jag hann göra innan jag inte kunde logga in mer), om de barnfria dagarna här hemma då vi städade som små as på vinden och om dagen på Gröna Lund med mamma, Liza och hennes kompis Edith men så blir det alltså inte. Jag hade velat smurfa på en bild från den sistnämnda dagen men det går inte utan appen tydligen.. Stört.
#1 - - Johanna - Mamma till Leija ♥:

E ju massa stul nu när blogg.se bytt ut massa saker. Men tror appen ska fungera nu igen!

#2 - - Linda -50,2 kg:

Aww, vad fin du är vännen! KRAM!