Övergödd kolibri

Jag och min äldsta syster har ett (nåja, kanske fler) gemensamt intresse: att baka och äta godsaker. Därför blev jag knappast förvånad över utbudet i hennes frys när jag där förra helgen. Särskilt inte eftersom favoritkakboken är från Hummingbird's konditori i London..

Det fanns triple chocolate cookies, citronrutor (himmelskt goda!), brownies, nån brownie/kola/fudgekaka (också extremt god) och bara för min skull gjorde vi "födelsedagscupcakes" - ananas och kokos föll valet på när jag fick bestämma. Helt rätt val, förstås, för även de var kalasgoda! 

Det får lov att bli några extra vändor i spåret när man kan springa utan att riskera att slå ihjäl sig, för jag vill inte ens veta hur många kalorier jag satt i mig, haha. Men gott var det! Måste nog köpa deras böcker jag också. Dem och Magnolia Bakery's. Mums!

#1 - - Agneta :

Och vad hände med kaffet?

Svar: Jag smet undan kaffet, vilket iofs inte var så svårt.. :P
Emma