Blixtvisit.

Teodor fick sig en släng av magsjuka i natt då han kräktes i sin säng precis när jag krypit ner i min och konstaterat att "åh vad det ska bli skönt att sova!". Typiskt.

Blev en snabbdusch av barnet då han riktigt gosigt in sig i det slemmiga, in med sängkläder i tvättmaskinen och hålla tummarna för att Eddie inte skulle vakna. Det är ganska lyhört här mellan rummen så han måste verkligen ha sovit hårt..!

Teodor fick sova hos mig, Robert blev förpassad till soffan och jag låg på helspänn för att hinna fånga eventuella nya spyor i hinken och inte över min kudde, haha. Såå, jag tror bara att Eddie var utsövd när det väl blev dags att gå upp.. Teodor kräktes förresten bara en gång till sen, kl 02 i natt, och sen bytte Robert en väldigt vattnig blöja vid halv sju i morse. Thats it.

Resten av dagen har lillebror varit sitt vanliga jag, kanske sovit lite mer (han brukar ju inte sova alls på dagtid) och varit lite gladare, men det kan jag leva med, haha. Bilden visar hur han lekte hund, för det här är en kille som alltid älskat att klä ut sig!

Även Eddie har skött sig bra, han lät både mig och Teo sova ostörda medan han tittade på Kalle och chokladfabriken. Superskönt oc precis vad jag behövde!

Nu hoppas vi att det där var allt vi ser av magsjuka för i år och att vi andra klarr oss. I morgon blir det ännu en hemmadag då det ju är 48-timmarsregeln som gäller, så vi får väl se vad vi hittar på. Netflix's utbud av film är ju farligt när man kör via apple tv, haha. Svårt att låta bli att se på film!