Mor får vad hon förtjänar?

 
Jag försökte posta detta inlägg igår, men av någon outgrundlig anledning så gick det inte?! 
 

Jepp. Det ni ser på bilden är min mors dagpresent. Jag fick köpa den själv. För egna pengar. Känner man sig uppskattad då, tror ni..? Jag fick iofs frukost på sängen men jag fick äta den i min ensamhet för de andra behagade inte hålla mig sällskap. Kanske lugnast så, när jag tänker efter... 
 
Äsch, ärligt talat spelar det ingen roll för mig - jag ser hellre att min mammaroll uppskattas 365 dagar om året än bara en. Vi fick i alla fall gräsmattan gödslat och dressad, en bit av den nya blev också sådd så nu är det bara att vänta! Dessutom fick jag det ärofyllda uppdraget att delta vid rensning av avloppet i handfatet så ja, det blev en relativt produktiv dag ändå. I regnet. Jag får vara glad för det..! 
 
(Min mamma fick inte heller nån särskild uppmärksamhet men hon fick i alla fall ett mms med bild från hotellet på Cypern och deras frukostmiljö, jag lovade att bjuda på frulle där istället, hehe. Nästa vecka åker vi!)