En annan sida.

Jag vet inte riktigt vad det var med mig igår, jag tror känslorna rann över till slut. I vanliga fall skulle jag aldrig blotta mig så mycket som jag gjorde i gårdagens inlägg, men igår ville jag bara skrika ut min ångest inför hela världen. Efteråt ångrade jag mig men ändå iddes jag inte radera inlägget. Det var för viktigt på nåt sätt. 

Jag skäms för att jag känner såhär, det gör jag visst det. Vissa dagar är jag jättepepp på en grabb till medan jag andra dagar bara vill gräva ner mig. De stunder när vi pratar namn här hemma känns det lite bättre - då känns det mer verkligt på nåt sätt. Likaså när vi förra veckan faktiskt beställde barnvagn, det är rätt häftigt.

När Eddie låg i magen hade vi det rätt knapert, vilket resulterade i att vi tog emot allt begagnat som vi kunde få tag i. Inte förrän vi köpte Emmaljungan/City Crossen var det något som vi valt. Den här gången ska Torkel få en helt ny vagn som beräknas nå oss i början av oktober. Vad vi valde får ni veta senare, hihi. 

Just eftersom vagnen är helt ny och faktiskt enfärgad (första vagnen vi hade var vinröd/mörkblå med massa småblommor) kände jag att jag ville satsa på en fin filt till. 



Bland annat föll valet på denna i bomull, från villervalla.se. Jag älskar färgerna! Det blev även en randig fleecefilt men jag minns inte riktigt vilka färger jag tog till slut. Det blir nog bra vilket som, tror jag. 

Det känns som jag börjar förstå att det är sant nu. Så snart vårt nya sovrum är färdigt ska jag börja gå igenom sparade bebiskläder för att se vad som behövs. Det ser jag fram emot att göra tillsammans med grabbsen, för de brukar fråga rätt mycket om hur det var när de var små. Mys.