Besegrad!

Nu har vi testat på livet som trebarnsföräldrar i fyra dagar och jag måste säga att det är skönt att det ändå är tio pappadagar att ta ut i samband med födseln.. Nu har förvisso den här pappan varit på jobbet två utav tre möjliga "hemmadagar", pga en kurs han inte kunde missa, men ändå. (Gårdagen var för övrigt en av de värsta i mitt liv, men jag försöker att förtränga den så jag tänker inte skriva om den.) 

På förlossningen fick de mig att framstå som världsvan - "du har ammat de andra två? Jamen då kan ju du det här nu!"

Låt oss bara säga att de har fel. Jag kunde inget med första ungen, ungefär lika lite visade det sig att jag kunde med unge nr 2 som var/är en helt annan person. Gissa vad? Trean är ytterligare en sort för sig och hittills har amningen fungerat lååångt ifrån smärtfritt. Ny upplevelse, ny erfarenhet. Aj.


"V" is for Victory - känn dig besegrad, morsan! 
#1 - - Elin:

Vet du? Så sa dom till mig med...

#2 - - Lina:

"V" is for Victory - Han kanske ska heta Victor? :) Skämt åsido, men hoppas att det kommer gå bra med matandet av honom nu framöver.