Sommarlovsmorgon



Äntligen kom det en sån där morgon jag längtar efter i en månad nu - sol, varmt och inte ett moln på himlen. Klockan var  runt halv sju när bilden togs och det var så underbart! Frukosten har precis intagits i solen på altanen och jo, nog smakar det bättre att äta ute.

Jag tog med mig min minste vilde på en promenad runt byn här där mina föräldrar bor. Sprang en bit med vagnen för kroppen skriker av abstinens efter löpningen. Jag vågar inte köra någon längre sträcka med infektion i kroppen, men i morgon tar jag sista penicillindosen så då borde det vara fritt fram igen. 


Den här varelsen tog jag med mig för att sprida skräck i bygden men vi mötte inte en människa. Osis. Nu sover han dock i sin vagn för att orka med att röja idag! 

Vad ska ni göra idag? Har ni också sol och fint idag?