Nu äre på oiktigt döh.



Skickar en snabb statusrapport från universitetet. Jag är tillbaka på riktigt nu! Kursintroduktion i nya kursen "Skolutveckling och utvärdering" idag och nu går jag igenom litteraturen. Det är mycket att läsa vilket rimmar illa med skollov för ungarna och en föräldraledig karl.. Inte så mycket studiero hemma, med andra ord. Jag saknar ett eget krypin där jag kan stänga in mig och bara ägna mig åt läsandet, så därför sitter jag nu kvar i skolan istället. Det är lite ensamt men det får gå.

Kläder: För dagen klädd i ny, födelsedagspresentströja och en blus som jag började dagen med att sy lite i. (Den hade nämligen en urringning som inte var av denna värld, så det har jag åtgärdat nu.) 
Frisyr: odefinierbar, i stort behov av åtgärd. (Snart!) 
Matlåda: panerad lövbiff med citron och en gratängliknande potatis-zucchini-tomat-purjolök-grej-fast-utan-klegg till lunch. Gott, precis som det var igår. Vill ni se? 


Haha. Nu kallar Skolverket på mig igen. Ha en härlig måndag!