Tjejkväll och finfredag

Igår var det tjejkväll i den lokala klädbutiken. Det innebar bubbel, ost, kex, modevisning, lite rabatt på allt i butiken och sällskap med Roberts mamma. Det var rätt mycket folk men inte många i min ålder, hehe. Jag var ju där i onsdags också och ångrade nästan direkt att jag inte köpte blusen jag provade då, så igår slog jag till. 

Hittade även en klänning som jag bara inte kunde låta bli, så finfredag till ära premiärbär jag den. 


Jag matchar med grå strumpbyxor, bälte och röda, inflammerade ögon. Kanon! 

Mm, just det, inflammationen har även nått mig nu. Inte lika illa som Eddie och Robert hade igår, men fullt tillräckligt för att det ska vara irriterande. Nu måste väl hela sjukdomsgrejen vända snart va? Jag ska iväg till före detta praktikplatsen nu för att observera lite till min uppsats. Hoppas jag inte skrämmer ungarna för mycket..! 
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Kul med tjejkväll :)

Svar: Ja, jättekul! Det händer inte alltför mycket i den hålan så det är roligt bara att komma ut lite :)
Emma - mamma till tre vildar

#2 - - Maria:

Tack för en trevlig kväll

Svar: Tack själv!
Emma - mamma till tre vildar