God kväll.

Heldag i skolan i morgon o jag känner att jag helst vill gräva ner mig. Jag förstår ingenting av det där o jag har ingen motivation att ta tag i det heller.. Antar att det kommer lösa sig bara vi väl kommer igång ordentligt, men jag måste hetsa upp mig innan först, annars är det inte jag.

Jag börjar dessutom inse att jag snart är gräsänka i fem hela dygn vilket kommer bli en prövning. Robert åker tidigt på torsdag o kommer hem på måndagkväll. Han vill inte åka, påstår han, eftersom vi inte har pengar o allt med bilen o det lyckades hända i samma veva. Jag gör mitt bästa för att övertyga honom om att det kommer bli en spännande resa - det är inte varje dag man får chansen att segla i Medelhavet! - men det är inte det lättaste när jag inte vill bli lämnad ensam.

Jag missunnar honom inte resan, jag vill bara inte vara själv..

Förmodligen kommer det gå bra, bara vi hittar på aktiviteter på dagtid. Pratade om att träffa Catrin o Sara med barnen, vi får hoppas att det blir av o att alla är friska.

Nu mår vi bättre förresten, det är väl inte tipptopp med förkylningen än men det är uthärdligt.
#1 - - Okana-lyckligaste mamma till juvelen Ajdin:

Sv: tack så mycket för den fina kommentaren. ja, det är ju lite svårt att lämna kommentar på alla bloggar man läser. spec när man har småbarn... jag brukar läsa många bloggar men hinner sååååå sällan att kommentera. men älskar att läsa mammabloggar (tex din :))