Galen av längtan är jag.

Lite solbränd blev jag allt i går, fast jag inte var i solen särskilt mycket. Det var skönare i skuggan.. Hade förresten syster med barn här igår, så Julle o Eddie lekte lite. Eller, Eddie lekte o Julle klättrade mest på mig. (..o kissade två gånger på filten, hehe.)

Nu har jag precis satt igång med alla sysslor som måste göras innan vi kan åka i morgon. Man vill ju inte komma hem till ett hus som ser ut som ett bombnedslag, hrm. Dessutom är det trvligt att ha kläder på sig när man ska vara någon annanstans än hemma.. Så, städning och packning av husvagnen står på schemat idag.

Eddie sitter o äter frukost o jag blev precis klar. Skulle bara dra igång lite bakgrundsmusik men det är ju så lätt att fastna vid datorn. Han har lärt sig ett nytt ord "ääp" som förstås är "skräp", haha.

Tänkte slänga in lite bilder nån gång också men alla bilder är på min nya mobil som fungerar precis lika bra som en kamera o då vill jag hellre lägga in dem på Mac'en..

#1 - - Okana - lyckligaste blivande mamma:

Hej.

Jättefin blogg :)

Följa varandra via bloglovin?

Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.

I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)

Kramar

#2 - - Nahoj:

Tjo! Vart bär det iväg den här gången med husvagnen?



Kan du inte maila lite bilder från i fredags till mig innan du drar...? Ingen av er är ju på msn... =(



kram!