Något bra, faktiskt.

Jag tror att jag igår kväll fick utlopp för alla mina aggressioner för idag har jag knappt varit arg alls! Robert kom hem vid 11-12 nån gång o så bytte han till vinterdäck (gick jättebra - bultarna satt så hårt att han hade av fälgkorset.. Inte hans vecka, det här!) men eftersom det gick som det gick åkte han till Ringstorps däcksnubbe som fixade det istället. Värt 200 spänn att någon med rätt utrustning tar hand om däcken om man ser till all ilska man slipper ta hand om själv.. Hade han inte åkt bort o fått hjälp hade nog R varit i garaget än.. Nu är snön borta iaf o det är regn. Blev lite kallare nu på kvällen så det fryser säkert på. Dä blir fejnt, dä!

Hm, funderar på om vi skulle haka på på "Halloweenfest" eller utgång eller vad tusan det nu blir, imorgon kväll. Jag är rätt sugen faktiskt, träffar ju det gänget så sällan o när dessutom Johanna är här måste man ju passa på! (Men hon o Johan får inte dricka för mkt, för på söndag är det ju tipspromenad i Rimforsa, hehe.)

Käket står i ugnen o i helgen har Eddie flera nya böcker att läsa/leka med. Han tycker om djurläten så månadens paket från Go'boken passade bra! Dessutom fick vi den vita Barnkammarboken o Millas kalasmat idag, o en lekmatta som nog är mer passande till Julian så den ska han få.

Nej, nu ska jag gå o fortsätta vara glad o mysa med min lilla familj!

#1 - - Vg:

haha jovisst vettu, har du inte hört om Rovert?? Störtskön snubbe :):)

Jaa, ibland undrar jag hur jag någonsin ska kunna bo i hus med tanke på min mörker rädsla...men det rer sig väl hoppas jag =)

Jaa, ska försöka lägga upp några bilder nu tänkte jag =)

#2 - - Johanna:

Idag e det jag som e butter. Vi gick upp vid 14 & nu e det snart mörkt igen. Känner egentligen inte förr nått annat än att ligga i soffan, men vi ska visst spela Laserdome kl:18:30... Vi ses kanske i stan!