Happy new year, jubileum o lite annat

Eddies ordförråd har expanderat nåt enormt bara de senaste dagarna o det är så häftigt att höra. Jag försökte få klippa hans hår med hårtrimmern förut, men han skakade på huvudet o sa "nej klippa, läskig!". Efter att ha tagit fram min pedagogiska övertalningsförmåga gick han med på att vi skulle prova i alla fall, o jag fick väl köra igenom hela håret med samma längd en gång men inte mer. Så nu ser han ut som jag vet inte vad, men det går väl o ta lite pö om pö.

Nu badar han i alla fall, för om drygt 1,5 timme ska vi åka mot Sturefors o nyårsmiddag hos systeryster!



För exakt fem år sedan var jag nervös. Jag skulle träffa R o Johan för lite utgång på kvällen o det var innan vi blev tillsammans. Vi kände inte varandra så jättebra då, men det ändrades fort. Nu sitter vi här, två flumhuvuden har förökat sig o blivit (snart) fyra. Härligt! Det var inte så jag trodde att det skulle bli för fem år sedan, men inte mig emot, hihi.


Men men. Gott nytt år på er alla därute, även om jag tycker att det är grymt överskattat. Vi får helt enkelt se hur nästa år blir - med det här året bakom oss kan det bli precis hur som helst.. Ni vet - det är aldrig så illa att det inte kan bli värre..!
#1 - - Johanna:

Gott Nytt År! :)

#2 - - Agneta:

Gott Nytt År på dig med! Skit på dig också;) Göta Kanal 3 såg vi igår vet du. Nu sitter vi och väntar på våra middagsgäster som skulle varit här för en kvart sen. Annars får vi äta ska jag säga om de inte kommer. KAnske brutit benen av sig utanför på våran isgata. Bäst att jag kollar efter, Bye bye