Uppdatering?

Det händer inte så mycket hos oss just nu o det gör att jag inte heller har så mycket att skriva om. Jag tänker knappt på något överhuvudtaget utan bara är.

Skittråkigt, med andra ord.

Ikväll har vi åtminstone varit iväg på lite 76 o 80-års kalas o det var trevligt. I morgon blir det någon annan form av festlighet som jag inte är ansvarig för alls utan mer står som besökare.

Nu väntar sängen. God natt.
#1 - - Carolina:

Hmm.. järnvärde.. det kanske jag ska kolla upp. Tack för tipset. =)

#2 - - E:

Solklart, men jag vet inte om han har tid än?

#3 - - Jooohan:

Jag tycker att gårdagen var Ytterst händelserik hos er..?!

#4 - - Carolina:

Ja det är precis så jag tänker. :) Ta det i den takt som det behövs, inte stressa liksom. Och unna mig något nån gång i bland. Jag tror att det är bästa sättet. :)