Egentligen..

.. så orkar jag inte sitta här för jag vill hellre passa på att gå ut o pula lite med husvagnen nu när Eddie äntligen sover. Han höll sig vaken under hela bilresan hem från Hälla, vilket han inte brukar vid den här tiden på dygnet. Vet inte vad det är med honom.. Han har åtminstone varit hyfsat glad o trevlig att ha att göra med idag, alltid nåt.

Har som sagt varit hos mamma eftersom Robert var hos Nicklas o hjälpte till lite. Nicklas är lite halvt handikappad eftersom han sågade av halva tummen med cirkelsågen förra helgen.. Klant.

Underbart väder o jag hoppas att det håller i sig. I morgon ska "min" Honda besiktas o eftersom far min jobbar blir det Robert som får fixa det åt mig. Lite trist, hade gärna åkt helt på egen hand, men så är det. Mc-kortet känns avlägset i tider som dessa, kan jag säga.. Just nu är det extremt.

Nåväl. Kan vi betala alla räkningar bara så löser sig nog resten.
#1 - - Nahoj:

Oj, shit - otäckt det där med sågen! Kunde dom sy dit fingret igen...?!

#2 - - Johanna:

Lät inge vidare med tummen. Hur gick det sen för honom?



Det brukar lösa sig på en 10-årsperiod... Som man brukar säga! :-)

#3 - - Tessa:

Åh vad skönt det lät att vara ledig hela sommaren:) Visst jag ska inte klaga jag jobbar bara 12 timmar i veckan än så länge så jag kommer oxå vara ledig mkt i sommar!! Japp jag är kvar på vc:) Trivs kanon:)



Hur lång är utbildningen då? Har du långt kvar?